Pozvěte nás na vaše podnikové večírky, plesy a jiné společenské události a my vám uděláme řízenou degustaci vín z těchto sklepů:
Nikodém Míša; Velkobílovická vína; Krist Milotice;
Nabízíme k prodeji lahvová vína:
Ryzlink rýnský, Ryzlink vlašský, Rulandské bílé, Rulandské šedé, Vetlínské zelené, Sylvánské zelené, Chardonnay, Tramín červený, Muškát moravský, Pálava, Neuburské, Cabernet sauvignon barrique, Zweigeltrebe barrique, Cabernet Morávia, Rulandské Modré, Frankovka, Modrý Portugal, Zweigeltrebe rosé aj.
Svatovavřinecké 2006 ps – SALON vín České republiky 2009
Merlot 2009 vh – TOP 77 vín České republiky 2011-2012
SALON vín České republiky 2012
Tramín červený 2010 ps – bronzová medaile Národní soutěž vín 2011
Rulandské šedé - výběr z bobulí
Rulandské bílé - výběr z bobulí - Víno Slovácka 2009
Ryzlink Rýnský - slámové
Muškát Moravský 2009 ps - Král vín 2010, Gold medal Vinex 2011
Rulandské modré 2009 vh - Král vín 2010
Ryzlink vlašský 2009 - Zlatá Hustopečská pečeť
Veltlínské zelené 2009 - Stříbrná Hustopečská pečeť
Tiché víno jako reklamní předmět
Od listopadu roku 2005, lze dle novely zákona o daních z příjmu, nakoupit víno v ceně do 500 Kč jako propagační a reklamní předmět a zahrnout jej tak do nákladů firmy.
Dále je možno od 1. ledna roku 2006 u takto zakoupeného vína odpočítat DPH.
Podmínky, které jsou při nákupu vína jako propagačního a reklamního předmětu nutné splnit:
- musí se jednat o tiché víno (tj. sekty a perlivá vína jsou z tohoto vyloučena)
- cena jednoho vína bez daně nesmí přesáhnout 500 Kč
- víno je třeba označit logem firmy